Sverige - Finland

Satt och kollade på BB igår kväll och insåg att det verkligen närmar sig finalen nu. I 84 kvällar har jag suttit och kikat på det och det är bara 16 kvar, vad ska jag göra efter det?! Snacka om att man verkligen blir fast i saker och ting fort.
Hur som helst så efter BB byte jag över till hockyen för att kolla på den, inser ganska snabbt att Sverige inte kommer få guldet då det bara är slarv från deras sida och istället tar jag fram telefonen och loggar in på facebook. Jag blev riktigt arg då verkligen ALLLA hade skrivit något om Sverigen eller Finland och undrar gensat hur fasiken folk kan sitta hemma i Sverige där de bor och heja på Finland?!


Nu ska jag fortsätta med mitt städande, dammsugning, golvtorkning och dammning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback