Kroppen spelar

Känns som det är mycket idag men som tur är så är det bara kroppen som tror det och hjärnan något helt annat. Jag har gott om tid på mig då klockan inte är så mycket än.

Ska strax hoppa in i duschen men först dricka upp mitt morgon kaffe, det är väldigt viktigt.
Sen tänkte jag packa så att jag har det gjort.
Klockan 2 ska jag åka till Johans mormor och morfar och lämna av Tys där, han ska vara där i helgen.
Och vid 5 tiden åker vi mot kusten och tillbringar helgen där. Underbart, jag hoppas på fint väder.

Ska pussa lite extra på Tys idag eftersom det sägs att jorden går under på lördag kväll. Äsch jag tror inte på det men man ska aldrig säga aldrig.

Återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback