Ensam hemma

Passar på att skriva ett inlägg under reklamen till big brother. Föresten så är det final på söndag, riktigt spännande och jag har inte missat ett enda avsnitt.

Imorse vaknade jag av att min telefon ringde, hann självklart inte sova men såg att det var vakansförmedlingen. Ringde tillbaka och har nu fått två tider som jag ska jobba. Lördag delad tur 7-12 16-21.30 och tisdag kväll 16.15-21.15. Ska bli skönt att ha något att göra igen.

Kände att det inte var någon större idé att somna om utan istället plockade jag fram dammsugaren, stor städning på gång idag.
Vid 13 var det dags för utbildning och när den var slut hämtade jag upp mamma. Jag bjöd henne på mat, tur det för annars skulle jag nog inte ha ätit förens på fredag. Jag lagar liksom inte mat till själv, det gjorde jag inte ens när jag bodde själv utan det kunde gå 3 dagar innan jag kom på att jag inte ätit något. På tal om att laga mat till mig själv så är Johan i Stockholm tills på fredag då hans kusin Sandra tar studenten idag. Grattis till henne. :)
Ganska så tomt här hemma nu, speciellt på natten eftersom jag knappt aldrig sovit själv här hemma. Skönt och tur att min älskling till hund är hemma iallafall. :)

Nu ska jag och Tys ut på sista rundan och efter det kryper vi ner i sängen för att titta lite på tv.
Natti natt sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback