Fullt upp

Igår gick dagen utav bara farten, kan inte förstå vart den tog vägen. När J kom hem från jobbet åkte vi och handlade, var både på Willy´s, Maxi och Netto. Willy´s handlade vi all mat på, jag tycker den affären är kanon efter att de byggt om och att det är billigt är bara ett plus i kanten. Maxi är på tok för stort och Kvantum är det alldels för mycket folk på. På Maxi köpte jag iallafall en inpackning, min var slut och de hade den inte på Willy´s. Netto hade de billiga monster och J är en torsk på att dricka dem, speciellt när han spelar som han ska göra hela helgen. Skönt att jag inte är hemma. ;)

När vi kom hem packade vi in all mat. J gick ut med T och jag sprang ner i tvättstugan. Nu skrek magen efter mat och det märktes på både mitt och J´s humör. Vi kan inte ens vara i samma rum när vi är hungriga eftersom vi bara ryter åt varandra då. Så medans jag gjorde maten satt J vid datorna. Bra team de där. :P

När vi hade ätit och var mätta och belåtna satte jag J på en ny utmaning, han slingade mitt hår. Det tog tid men jag är nöjd. :) Jag har alltid tyckt att det är sååå jäkla lite färg i sling paketen men tro det eller ej J lyckades få mer än halva över och då hade vi dragit upp slingor i alla håll. Han är inte dålig min man. :)


Nu tycker jag att denna dagen kan springa förbi också men självklart ska den gå uber sakta. Klockan 4 ska jag iväg på möte och efter det packa. Sen tänker jag lägga mig jätte tidigt eftersom jag vill ha morgon dagen nu...


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 05:17:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback