Slänger in ett sms inlägg. Har ni haft en ...

Slänger in ett sms inlägg. Har ni haft en bra Valborg och firat in våren mina sötnosar? Vi hade det jätte trevligt, grillade tillsammans med J och M här hemma, alkoholen flödade. Senare på kvällen tog vi en sväng till sjön för att kolla på brasan och alla raketer. ( sist jag var vid sjön var jag 15 år och onykter ) Igår var det inte alls lika roligt och jag börjar känna mig gammal. Vi gick hem och spelade spel efter sjön, tack till dig som gjorde "jag har aldrig" appen. Ni räddade våran kväll :) Vid halv 2 rundade vi av och gick och la oss. Gissa om jag somnade skönt efter några glas vin.



Kommentarer
Postat av: Emma

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 12:08:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback