Promenader

Igår kväll tog vi en promenad med Tys runt sjön, härligt och underbart att jag för en gångs skull fick med mig Johan. Tys behöver alla långa promenader han kan få och jag måste verkligen skärpa mig.

Efter promenaden åkte vi till Netto, det är verkligen ett ställe man ALDRIG är på och jisses vad mycket skit dom hade. Men vi köpte en del ändå och insåg ganska snart är det är väldigt billigt där. :P

Vaknade imorse och tog en promenad med Tys, längre än vanligt. Skönt.
Tys ligger nu i sängen helt död och jag ska städa inför imorgon då Johan ska ha kalas. Min älskling fyller år imorgon och imorgon hinner ingen av oss städa. Johan ska jobba och jag ska gå introduktion 7-16.
Jag tänker inte vara still en minut idag utan trötta ut mig rejält så jag kan somna skönt ikväll för imorgon är det tidigt uppgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback