Ny veterinär

Veterinären idag var kanon fin, verkligen super fräsch. Utan att tveka skrev jag in Tys, så nu när han snart ska ta sin 4 års spruta ska vi gå dit. Även svärmor skrev in sina hundar där, hennes stora hund fick även vara test hund för ett nytt foder mot leder och övervikt. Riktig tur hade hon och fick en 12 kg gratis säck med hundfoder från Hills. Svärmor var riktigt nöjd över att jag drog med henne dit. :)

Vi möte även en jätte söt hund där, en mops. Och om jag någon gång ska ha en till hund ska det vara en sådan ras. Så underbart söta är dom men min Tys är sjävlklart sötare. <3



Nu ska jag hoppa in och ta en dusch innan Big Brother börjar. Jag dissar VM finalen då jag bara blir nervös. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback