Helgen

Lördagen spenderades hemma hos svärmor och Björn. Underbart väder och Tys är överlycklig varje gång vi åker dit då han vet han att får springa lös, han är inte still i 1 minut ens. Har haft med honom varje dag när jag släppt ut hennes hunder och det har verkligen gett resultat när han sprungit så mycket, vilka ben muskler min älskling har fått. Riktigt muskel berg den där hunden, precis som det ska vara på sådana hundar.

När vi kom hem startade vi grillen och igår var det extra gott med just grillat ( kan det bero på det härliga vädret tro ) Jag blev även enormt sugen på vin och det törstades nog lite i J´s mun också när jag nämnde det. Likaså Cihms när jag frågade honom, vi bestämde oss för att ta några glas. Vi hamnade på Cihms förenings grillplats dit även Carl, Anton, Jimmy och Emilio kom och jojnade oss. Jag var dock ensam tjej men det gjorde inte så mycket eftersom vi hade trevligt ändå, tillslut kom iallafall Emelie och höll mig sällskap. Vi båda blev runda under fötterna och fnittriga tillsammans. ;)
Vid halv 2 tog tröttheten över och efter många glas vin bestämde vi oss för att gå hem.

Vaknade imorse och mådde fruktansvärt dåligt, enorm huvudvärk. Och idag jag meddela att det är första gången jag kräks pga en bakfylla. Blää. Vaknade första gången vid 9 men somnade om på soffan och sov tills klockan 12. Skönt. Vi har njutit av en god pizza, finns det något bättre dagen efter?

Just nu har jag tagit en paus i mitt städande och J kollar på hockey.
Ikväll ska vi grilla med våra grannar Tony och Emelie och självklart Elise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback