Fullt upp

Vaknade imorse av att hem telefonen ringde, det är just i sådana stunder som man ångrar att man skaffat just hem telefon. Jag struntade i det och drog täcket över huvudet istället men insåg ganska snart att det säkert var mamma som ringt. Istället för att gå upp låg mobilen nära till hands och jag ringde upp henne.
Gick efter det upp och tog en dusch, försöka piggna till går ju men jag lyckades inte särskilt bra utan det krävdes två koppar kaffe först. Tog en promenad med Tys som även han var tok trött.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi har mest flängt runt hela fm, avslutade med att köpa en sallad på Alpina som vi tog med hem. Nu har mamma precis åkt hem och jag ska snart åka och hämta henne, ska köra in henne till stan IGEN. :P

Sen hem och laga mat åt Johan och efter det ska vi ta en långis med Tys. Härligt väder och vi alla tre behöver frisk luft. Ikväll blir det hockey, troligen inte för mig som får spendera mitt tv tittande i sovrummet istället. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback