Ont i magen och kan inte sova.. Börjar kän...

Ont i magen och kan inte sova.. Börjar känna mig jätte trött nu och då är det dags att lägga sig men kan inte somna förens kroppen är utmattad och jag kan inte mycket mer än att hålla med den och somna sött då. Men innan den blir sådär trött är det helt omöjligt att sova pga smärta!! Och nu har jag varit sådär smart igen så jag har målat naglarna och det måste torka innan. Ligger just nu i fosterställning på golvet i vardagsrummet, vill inte ställa mig upp för då gör det ännu ondare. Hade tidigare planer på att väcka J och åka till sjukhuset men jag biter ihop eftersom han ska upp och jobba imorgon.. Godnatt min skatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback