På gång igen.

Nu ska jag hålla mitt nyårslöfte, säkert som många andra att vara nyttig. Jag har klarat av det förut och vet att jag kan klara av det igen.
Kyckling och kött tillsammans med mina grönsaker på veckorna, "godare" mat på helgerna. Frukt på veckorna och godis endast på helgerna. Promenad VARJE morgon som sedan kommer övergå till att springa, nu när det är snö ute ska jag använda löpbandet flitigt och likadant på morgonen när jag ska iväg och jobba.
Innan året är slut ska jag har sprugit 1 mil, låter som en enkel match men jag HATAR att springa. En gång i tiden var det kul men med åldern förändras även kroppen och där ingår bröst. Det värsta jag vet med mig själv är mina bröst, vet inte varför för dem är inte några hängiga sådana men det väger så otroligt mycket. Bara i vägen, när jag var liten ville jag alltid ha stora bröst och jag sa till mamma att jag skulle opera dem en vacker dag. Tyvärr får jag ångra detta idag då jag har en F kupa.
Jag har sagt att du när jag har jobb ska jag börja spara och en vacker dag ska jag operera mina bröst, mindre ska de någon gång bli! När jag gick ner 20 kg försvann inte något från brösten vilket jag hade hoppats på att de skulle gjort. Istället sitter det antagligen kvar föralltid.

Imorse när jag gick upp vid halv 9 rullade löpbandet på, jag har en ny favorit. Power walking 2,5 km (30 min), löpning 2 km (30 min) och ännu är jag inte klar. Ikväll blir det power walk 2,5 km igen.

Fick till och med Johan att erkänna igår att mitt löpband är bra, dock fick jag tvinga upp honom på det men tillslut gav han med sig och till och med sprang. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback