Tvätt och Städ

Idag kan man verkligen säga att jag varit uppe med tuppen.
Tvättmaskinen rullade igång klockan 7 imorse och likaså diskmaskinen. Sovit jätte dåligt inatt pga att Tys har krånglat och knappt sovit något, vaknade av att han tjöt då han slog i tassen i sängen. Stackarn. Men detta hindrar inte mig från att vara uppe, mycket tvätt och mycket städ som någon måsta ta tag i och det blir jag eftersom jag är ledig. Ska snart springa ner till tvättstugan igen och sedan ta tag i städningen, tänkte stor städa hela lägenheten idag. Skönt när det är gjort, toaletten ska få sig en rejäl omgång. Passade även på att tvätta vårt duschdrapperi och badrumsmattan.

Ja som ni säkert ser så finns det mycket att göra och tiden kommer bara springa iväg, men ska ändå hinna med löpbandet. Ser redan reslutat och om inte annat så känner jag det. Aj vad ont jag har i låren idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback