Startar med löpning.

Startade morgonen med att springa 3 km. Jag ska ha som mål att springa 0,5 mil nästa vecka, jag tänker göra det hur ont jag än får i de stackars brösten. Underbart är det iallafall.
Min kropp är nog gjord för att förändras för jag märker redan på byxorna att det sitter lösare över rumpan och benen, jag älskar att se förändringar. Även vågen visade -1 kg imorse. Men blir mer peppad utav att se resultat.

Kvällen igår blev lång och en bit in på natten, kom i säng först vid halv 3 men ändå var jag uppe vid halv 9 imorse. Ja jag hade inte så mycket val om jag ska kunna somna ikväll, jobbar imorgon igen och sedan är jag ledig fram tills torsdag. Nästa vecka kommer nog vara ganska trist att vara hemma eftersom Johan börjar jobba då.

Hade super mysigt igår i Falköping. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback