Snor sur

Vaknade av en dröm. Jag ville inte vakna, jag vill fortsätta drömma. Så verklig som denna dröm var har den inte varit på 4 år, jag vet från och med nu att pappa finns med mig. (iallafall när jag sover). Min underbara ängel, det gör ont utan dig. Alla har dåliga dagar någon gång, jag har min idag.

Johan väckte mig ur drömmen, det var dags för honom att gå till jobbet och för mig ner till tvättstugan. Jag är snor sur eftersom det var någon jäkel som snott våran tvätt tid igår. Borde egentligen ha tvingat den person att tvätta åt mig, gaaaah.

Idag har min mammi åkt till Balin, det känns redan skit tomt och hon ska vara borta 3 veckor. Känslan är nästan som att någon har dött, men som tur är kommer hon snart igen. HOPPAS ATT 3 VECKOR GÅR FORT!!!

Jag ska åka till Ikea med underbara Elin babe idag. Slå ihjäl lite tid och den människan kan ALLTID få mig på andra tankar. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback