Ska jag bli sjuk?

Ohhh så himla trött i kroppen, den vill inte riktigt som jag vill. Jag håller tummarna för att inte bli sjuk (hålller ni dem med mig). Har kännt mig konstig i kroppen enda sedan i fredags, snart 1 vecka med andra ord. Om min kroppen har tänkt att bli sjuk kan det väl lika gärna komma på en gång istället för att smyga sig på sakta men säkert. Detta tar all ork ifrån mig.

Ska vi prata handboll? Jag blev så arg igår på Sverige och allt slarv så jag kunde inte ens se färdigt på matchen! What förlora mot Argentina? Hur då? Jag kan fortfarande inte förstå varför eller hur det gick till, Sverige är ju för tusan favorit tippade i sin grupp och Argentina är det verkligen inte. Nu gäller det bara att vinna mot Polen på torsdag, annars blir allt bara pannkaka. Inget mer slarv nu Sverige!!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig!

2011-01-19 @ 21:12:21
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback