Powerwalk.

45 minuter powerwalk på motionsbandet avklarat och jag är nöjd. :) Ikväll blir det ytterligare 45 minuter, nu jäklar ska jag köra stenhårt och bli av med de extra kilona som jag fick under jul ledigheten. Dock är det endast 0,5 kg men det är ändå 0,5 kg för mycket, sen gör det självklart inget om man tappar ett par till.

Läste här om dag på aftonbladet om barnmats dieten, tydligen fungerar den eftersom kändisarna äter det.
Någon som har provat? Och hur bra kan det igentligen vara?
Jag är jätte dålig på det där med mat, om jag inte jobbar brukar jag endast äta 1 frukt och sedan middag vid 16 när Johan kommer hem. Något tips på hur man ska göra för att få den där bra mat vanan och hunger känslan?


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har många rumt mig som kör på LCHF, läs mer om det här

http://www.lchf.se/Startsida/Viktminskning.aspx

2011-01-25 @ 19:56:08
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback