Ny människa.

Innan det var dags för massag åkte jag hem till mormor för att dricka kaffe. Även mamma, min morbror Jimmy och min kusin Clara var där. Clara är så underbart söt, en riktig liten docka. Blir nästan lite sugen på barn själv när man ser henne men visst kan det vända lika fort när denna lilla 1 åring får sina utbrott. :P

Massagen var underbar och jag känner mig riktigt som en ny människa. Jag tänker från och med nu ta hand mer om min kropp, den behöver verkligen må bra den också.

Efter massagen åkte jag hem för att hämta Johan, idag blev det donken (men det är hemligt). Sen körde jag honom till Lucas och efter det handlade jag på Kvantum. Köpte skurmedel och lite sådär så imorgon tänkte jag ha en riktig städ dag här hemma, har även bokat tvätt tid så klockan 7 imorgon går första maskinen för fullt.
Skönt att ha det gjort när helgen kommer eftersom jag ledig då och när det inte finns några måsten blir det genast mycket skönare. :) Haha.


Nu ska jag strax hoppa in i en dusch och ta hand om mig själv, hårinpackning, ansiksmask, rakning och ja allt som hör till. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback