Min One Piece

Jag är yr i huvudet och mår illa. Har mått konstigt hela helgen och det verkar aldrig vilja ge med sig.

Har sovit till och från hela dagen, inte orkat vara uppe och stå på benen. Först när Johan kom hem vaknade jag till liv ordentligt. Han hade med sig min älskade One Piece hem, som är super försenad. Detta var en julklapp från honom och den beställdes långt innan julafton men först idag kom DHL med den till hans jobb. Så ikväll har jag bott i min rosa One Piece Jump In och så kommer även resten av mina dagar se ut. Jag är super kär. :)

Ikväll har vi suttit i soffan och hejat på Sverige. Underbart att de vann och jag tror det kommer gå riktigt bra för dem framöver också.
Ska alldels strax krypa ner i sängen och hoppas på att jag mår bättre tills imorgon, jag vill inte bli sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback