Löpband

Ingen vila ingen ro, eller hur är det man bruka säga?!

Direkt när jag hem från jobbet tog jag morgon rundan med Tys, skönt att ha det gjort. Sen hämta kartonger i källaren och efter det började jag ta ner granen. Så lungt och skönt här på morgonen när både Tys och Johan låg kvar och sov.
La mig sedan i soffan för att försöka få lite sömn vilket inte gick så jäkla bra. Väntade istället på att Johan skulle vakna och hjälpa mig med löpbandet, nu har vi iallafall satt ihop det och det står där så fint i vardagsrummet. Jag har även hunnit med att gå på det i 30 minuter och fort gick det men ack så härligt det var.




Kommentarer
Postat av: adlen

åhh, skulle du inte vilja berätta lite om ditt löpband? hur mkt plats tar den? låter den mkt? vad kostar den? hur många km/h går den upp till? kan man springa länge på den?



MVH/A

2011-01-09 @ 17:38:37
URL: http://adlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback