Lön

Lön idag och en given shopping runda med fina Elin. Köpte mig två bh, vilket verkligen var behövligt men höll dock på att få en chock inne på Max Mode. Hon frågade mig om min storlek och jag svarde självklart 70 E som jag hade sist jag köpte där. Hon tittade på mig lite undrande och svarade: Nej nej jag tror mer på 70 G. Och självklart hade hon rätt, den satt som ett smäck på. Så två stycken bh för 1018 spänn känns inte helt okej och då hade jag även 15%. Frågan är nu till mamma: "Hur tusan har ni skapt mig och när ska mina bröst sluta växa?!"

Efter stan åkte vi vidare till Elin´s espland, blev två tröjor från Gina och trosor från både Cubus och H&M. Inne på Maxi köpte jag hårfärg och mitt alldels egna spray. Ni förstår att jämt när jag ska ha spray så är det slut, visst är det konstigt. Johan använde JÄMT vax till sin frisyr innan vi blev tillsammans och sen någon gång råkade han se mitt spray och sedan dess är det kört. Nu har han ett och jag ett. :)
Även Elin hittade smått och gott, riktigt shopping team vi är. Haha.

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, var tänkt handboll men jag blev för arg. Jäkla skit. Johan har även fått färga håret på mig och nu för tiden säger han inte emot längre, han vet ändå att jag inte ger mig. Visste ni att han är super bra på att färga hår, jag har inte ens en droppe färg i pannan eller på öronen. Perfekt. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback