Legat i..

Som jag legat i idag, känns i hela kroppen. Helt slut.
När jag la första maskinen med tvätt tänkte jag att det inte var så mycket och att det inte skulle ta så lång tid men varje gång jag kom upp från tvättstugan hittade jag bara mer och mer. Allt från handdukar till filtar som jag tyckte det var lika bra att köra när jag ändå höll på. Städningen tog sin lilla tid men det blev fint när det vart klart.
Nu återstår det bara att se hur länge det kan vara fint och i ordning? Jag tänker då inte stöka runt eftersom jag jobbar imorgon, risken är större att Johan och Tys busar omkring då.

Nu har vi precis ätit mat, taco. Lite nyttigt ändå, iallafall med alla grönsaker som är till. ;)

Ska strax hoppa in i en välbehövlig dusch och efter det krypa ner i soffan och se någon bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback