Känner mig bättre

Än så länge har inget sjukdom kommit och jag känner mig faktiskt bättre. Falskt alarm och jag hoppas nu på att det bara var mensen som spökade med mig. Sjukdomar har jag inte tid med, finns roligare saker att göra.

Imorse när jag kom hem från jobbet mötes jag av en super glad hund. Han är så himla gosig idag, vet inte vad det har tagit åt honom riktigt. :P
Dock blev han lite FÖR glad när elektikerna kom och skulle koppla in de sista till fiber nätet. Men vi satt lungt i vardagsrummet och väntade på att dem skulle bli klara och det var dem på 10 minuter. Skönt att det inte tog längre tid. Efter att dem hade gått höll jag på att somna på soffan men det kändes inte som så stor idé så istället startade jag bandet och sprang 4,5 km. Känns bra efteråt. :)


Nu ska jag strax hoppa in i en dusch och sedan vika ihop tvätten som inte gjordes igår!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback