Ingen bra rubrik.

Så har även denna dagen gått och jag funderar väldigt stark på att sova för natten. Mycket trött idag, likadant var det igår då jag somnade tidigt.

Har precis gått 2,5 km på 30 minuter, perfekt när det är något bra och se värt på tv. Tiden går så mycket fortare då, ikväll blev det Göta Kanal.

Johan har även fått färga mitt hår idag igen, utväxten var så ful och mitt hår växer som ogräs. Lite mörkare blev håret och jag är kanon nöjd. Ikväll ringde även hyresvärden och sa att fibernätet var igång så Johan gick ner till honom för att hämta hem sakerna, nu har vi digitalbox + en över som vi tänkte ha i sovrummet sedan, långsamt internet som ska bli snabbare + ett internet som ännu inte blivit uppsagt pga att vi fått info om att detta skulle komma först i mitt av feb och även en hemtelefon som Telia helt missat att dra in kabbel till så nu måste dem komma ytterligare en gång.
Ja Johan har iallafall varit mycket nöjd i 1 timme nu medans han kopplat ihop allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback