Dagen efter.

Hade ni alla en bra nyårsafton?
Min var underbar, det är synd att tiden ska gå så otroligt fort bara. Tiden bara sprang iväg men vi hade skoj ändå, åt mycket god tre rätters middag så att magen stod rätt ut, drack både en och två cider (och flera), rakterna sköts och Alice blev livrädd. Hur som helst så blev 2010 nyårsafton underbart och 2011 firades in underbart.

Idag har vi alla varit slöa efter gårdagen, jag gick inte upp förens vid 13 och det har inte hänt på mycket mycket länge. Var uppe i 1 timme för att sedan somna om igen, vaknade av att Mimmi väckte mig först 16.30.

Vi begav oss in på pizza jakt till Ängelholm och hittade tillslut ett ställe där det inte vara tjockt med folk, men när vi väl skulle beställa var pizzorna SLUT.. Fattar ni? Hur fasiken kan pizzorna vara slut?
Åkte iallafall vidare och hittade ett ställe där det fanns pizzor, underbart gott med flöt mat dagen efter. Nu har vi kikat på tv och nästan somnat i soffan alla fyra.

Imorgon är det dags för mig och Johan att lämna Skåne och åka hem till oss.
En vecka med jobb väntar för mig medans Johan får gå hemma en till. Iofs jobbar jag bara måndag och lördag men så jäkla bra har man det när man jobbar dygn. :)
Min lilla vovve väntar säkert på oss där hemma hos mamma och Bosse.

Nu ska vi ut med Alice. Hejsvejs. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback