Behov av värme och sol.

Jag behöver sol och värme, så jäkla trött på detta trista grå väder. Man blir liksom deppig och inte lite heller, inget som är roligt känns det som.
Att vinna pengar och dra iväg på en sista minuten vore inte helt fel. Så avis på mamma och Bosse som ska åka till Bali 27 Januari.

Idag är det städ som stått på schemat, det såg ut som tusan och jag blev lite besviken på Johan som inte lyft ett finger under dagen igår, nu vet han iallafall vad jag tycker och tänker om det. Fast jag tycker istället att han själv borde se "skiten" men tydligen inte på samma sätt som mig.

Imorgon ska jag berätta om mitt löpband, har fått några frågar om det så imorgon får du svaret. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback