15. Mina drömmar.

( Har varit helt kass på det här med listan)
Men tänkte börja där jag slutade.

Mina drömmar, är det sant att de kanske inte slår in om man berättar? Jag berättar ändå!
Drömmer om en framtid tillsammans med Johan, Tys och 2-3 barn. Skulle även vilja ha en hund till men först vill jag ha ett hus på landet, inte jätte långt bort men en bit utanför stan. Tänk vad skönt att kunna gå ut i trädgården, jag vill inte ha några grannar på tok för nära. Bara kunna släppa ut Tys så han får busa fritt utomhus, men det kan han inte göra helt själv så då borde han få en "lillebror".
Jag och Johan fantiserar om hans mamma och Björns hus, det vore perfekt och inte allt för långt bort. Dessutom bodde min mormor och morfar där när jag var liten, så himla mysigt är det. Kanske i framtiden. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback