Vill flytta

Jag vill flytta in till stan och jag vet att J vill det också men vad är det som alltid hindrar oss?!
Helst av allt drömmer vi om en trea i vasastan med högt i tak och riktigt gammal stil, men att köpa en är dyrt och de flesta som finns att hyra ska vara djurfria. Så less på detta, varför får man inte ha hund liksom?
Har iallafall hittat 3 st nu som är till salu och jag riktigt drömmer mig bort här framför datorn, innan nästa år har jag som mål att denna lägenhet ska vara såld och vi ska bo någon annanstans. Jag är trött på allt som har med Skultorp att göra, så mycket skit och jag tänker framtid. Jag vill inte att mina barn ska växa upp i ett samhälle fullt med droger, jag kommer vara rädd varje gång dem ska gå ut själva. Även om barn inte är på gång nu så blir det väl någon gång.  Jag är till och med orolig och rädd när jag går ut med T på kvällarna och då har jag ändå en stor hund med mig!
Jag får ont i magen av att bara tänka på SKultorp och all dess skit som det innebär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback