Underbara dag

Underbara fina dag. Gick upp redan klockan 8 imorse, så härligt att sitta i soffan och njuta av all skit som går på tv. :) J och T kom upp vid 11 och gjorde mig sällskap och då hade jag inte fått något gjort utan bara suttit på ett och samma ställe.
Städat har vi hunnit med iallafall och jag har duschat och gjort mig i ordning, nu står J i duschen.
Snart ska vi åka och handla inför dagens middag, J kör LCHF med mig i helgen. ;)

Frukost: Avokado, brieost, salami.

Middag: Grillad kyckling & jordnötssås.

Ikväll ska jag vara själv hemma då J ska iväg till kompis. Melodifestivalen kanske?



Kvällen igår var Clara här, super söta unge. Dock var hon lite sjuk men efter att ha sovit i 1 timme var hon pigg och blev bästis med både J och T. Mina kökslådor var mycket roliga och innehöll en massa roliga saker som anvädes som leksaker, roligast var klämmerna som man sätter på fryspåsar och även rullen till plastfolie som man kunde änväda som både kikare och tuta. :P
J´s syster kom hit och jag fixade hennes hår, lite mörkare slingor och även hon blev en favorit för Clara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback