STOR städ

Ska det va så ska det verkligen vara ordentligt också.. Här STOR städas det för fullt just nu, mattor ut dammsugar och skurhink fram.. Jag har till och med dammsugit väggarna i köket, rent och snyggt omkring mig vill jag ha det annars kan det faktiskt kvitta. :)
Känner på mig att detta kommer ta HELA dagen då jag bara har gjort köket än så länge.

Ska ta en paus senare när J kommer hem, vi ska till Rusta och köpa ny matta till hallen. Tys spydde ner den igår och jag försökte fint tvätta den med textil schampoo och vattenslang i tvättstugan igår. Ett tips blöt aldrig ner en Rya matta, det luktar skit och sitter kvar även när den har torkat. Köp en ny istället, hur värdelöst är det inte egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback