Städar

Idag har jag massa att göra, vi bestämde oss för igår att möblera om i sovrummet igen. Jag saknar tv:n där inne, visst är det dumt att ha tv i sovrummet men eftersom jag och J gillar så olika program så är det nästan ett måste. Grejar för fullt där inne nu men var tvungen att ta en paus då armarna är som smör. ;P

Plockade även ur vetrinskåpet igår och ska diska alla glas som står där inne, behövs ibland då det lätt blir dammigt. Ska även damma i resten av vardagsrummet och även hall och datarum. Fått värsta städ kicken.

Mimmi tipsade mig igår om blogglovin, perfekt sida då man kan ha alla sina bloggar på en och samma sida. Inte hålla på att surfa runt utan istället när folk har skrivit nytt inlägg kommer det automatiskt upp där. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback