Solig promenad

Vaknade sent idag, men det var riktigt skönt att få sova ut.

Vi hade inget att göra idag så J frågade mig om vad vi skulle göra och jag föreslog solig promend. Sagt och gjort, trodde ALDRIG jag skulle få med mig honom ut och han verkade inte ens tycka det var jobbigt. Vi fick även med oss C ut och självklart T. Vi började runt sjön men när vi kom till slut tyckte jag att vi skulle fortsätta med loringa rundan och killarna var på. Underbart skönt att röra på sig även och det var mycket snö på vägen.
Efter middagen sten somnade jag tillsammans med T på soffan och sov i 2 timmar.

Jag och J har nu varit och lämnat C´s bilbarnstol. Blev även en snabbis i affären.
J har nu gått över till C och jag väntar på att Solsidan ska börja.


Har ni haft en bra dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback