Sökt recept.

Känner mig hängig idag, men vet inte riktigt vad det beror på. Jag vill inte bli sjuk så hoppas att det bara är falskt alarm som vanligt.

Idag vaknade jag tidigt av att klockan ringde, redan klockan 7. Lika bra att gå upp på en gång annars somnar man om och sover så skönt, finns det något skönare än att somna om på morgonen?!
10:30 shade jag en arbetsintervjuv i Hjo, även detta som personlig assistent men inom kommun. Kändes som att det gick bra men det återstår att se.

Har nu kikat runt bland olika LCHF recept då J också ska äta detta tills lönen kommer. Onödigt och dyrt att handla för två maträtter per dag och samt att det tar mycket längre tid för mig. Alltid klurigt vad jag ska äta och sedan behöva tänka på hans mat också. Han gillar det ju så det var inga problem för honom, har suttit och knåpat ihop en massa som jag tror/vet han kommer gilla.

Ska senare sen åka iväg och handla men först ska vi få mat i magen, ska börja med den nu så att den är klar tills han kommer hem. En fet kyckling gryta blir det idag, känns som man bara äter kyckling men väldigt mycket färs också. Har varit sugen på köttfärssås i några dagar och hittade en spännande förut som jag tänkte laga någon idag, istället för pasta har man tex vitkål. Mums. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Lägg gärna ut lite tips :)

Men jobbar du inte kvar i Skara lr vart det var?

2011-02-15 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback