Onsdag

Har även fått denna dagen att gå, långsamt men ändå snabbt. Mamma var här en sväng tidigare idag, ny stylad i håret och snygg som bara den. Vid 15 tiden började jag med maten och när J kom hem från jobbet hamnade maten i magen. Efter det hoppas jag i min rosa One Piece och i den har jag myst hela kvällen.
Hem till m och K för att ta in posten, tog även med mig posten ner till min morbror J där det bjöds på massa bus tillsammans med sötnosen C. Han bjöd på kaffe och tårta (tog en pytteliten bit och fick dåligt samvete efteråt, tur att C nästan åt upp hela biten själv) ;P
Hem för att hämta J och sedan åka till affären och efter det har jag bara suttit i soffan och kikat tv. Mina givna BB kompisar kom hit, idag var dock programet lite dåligt och det hände inte så mycket. MER DRAMA TACK!!!


Nu ska jag sova och hoppas på att få sova en hel natt utan en hund som krånglar.
Tack på förhand matte´s bebis vovve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback