Nöjd med håret

Hos Madde gick det kanon, varken för långt eller för kort utan istället precis lagom. Ingen större förändring eftersom jag bestämt mig för att spara ut håret, men det syns iallafall att jag klippt mig eftersom luggen är ändrad. :)
När jag kom hem bestämde jag mig för att städa, men blev tokig på att dammsugaren sög så dåligt och påsen var full och hemma fanns det inga nya. Tog med mig M till Electrohuset och köpte nya, även ett nytt utblåsfilter (som man kan göra rent bara man spolar vatten på det). Efter det blev det kaffe här hemma och sedan var det dags för städ, jisses så bra dammsugaren blev helt plötsligt. :)

Nu har jag precis gjort mat till J och vi är mättna och belåtna. Vi äter fortfarande inte samma mat, men vågen går neråt och snart tänker jag börja äta normalt igen. Idag fick han hemma gjorda köttbullar och det riktigt vattnade sig i munnen på mig, men jag avstod.

Kvällen bjuder antagligen inte på så mycket, grymt sugen på våfflor men jag SKA inte. Å andra sidan så har jag bara ätit 150 kcal idag + en avokado, men en våffla ska inte få förstöra detta för mig.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Gick inte så bra att stå emot våfflorna märkte vi ;)

2011-02-07 @ 21:21:58
URL: http://mollymupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback