Min hund

Det är VÅR, bortsett från all snö och kyla. Det riktigt märks att folk är trötta på vintern nu, folk hänger ut sina mattor nu, har slängt på sig vår jacka och gör sig fräscha. Jag verkligen gillar det, jag vill också ha vår. Jag är trött på allt vinter depp nu, den gråa trista vintern kan nu gärna försvinna. Men om jag har förstått det rätt så ska kylan bara vara över helgen och sedan får vi plus grader. Det vore underbart eftersom även snön töar bort då.

Har nu gjort mig i ordning och ska ut med min "son". Ja man kan faktiskt kalla T för det, jag får gå ut och rasta honom istället för att byta blöja, jag får lägga upp hans mat istället för att mata, jag får tjata och gnälla och till slut lär han sig vad han får och inte får göra.
Helt plöstsligt blev min hund även min son, om han fick välja skulle han nog gärna vara mänsklig och kunna säga till mig: " fan vad du gnäller morsan".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback