Lite slut på idéer

Känns som jag har lite slut på idéer när det gäller maten nu.
Idag ska vi iallafall äta kycklingen med jordnötssåsen igen, detta enligt J´s önskning. Och jag ska erkänna att den var riktigt god så jag klagar inte. Imorgon ska vi pröva på något nytt, matmuffins. Sådana där små söta men skillnaden är att det inte håller vanligt mjöl och sådan skit utan istället gjorde på Kesella och lite annat gott. Vi ska även fylla dem med massa fet, känns skumt att man går ner i vikt på det men sålänge man avstår från kolhydrater och socker så är det lungt.
Receptet på mat muffinsarna får ni imorgon när jag vet om det är värt att lägga ut dem eller inte ;P

Känns skönt att mina nya böcker kommer imorgon, 2 stycken fulla med LCHF recept vilket även innebär nya idéer.



Nu är det dags att återgå till min tråkiga städning. Suckar högt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback