Kärlekens dag

Idag är det kärlekens dag och det finns en massa kärlek i luften som åker omkring.
När min älskling kom hem efter jobbet hade han även med sig jätte fina rosor. Enda sedan han kom hem från jobbet har vi myst massa, nu ikväll har vi gosat ner oss i soffan och tittat på film. <3

Snart ska vi gå och lägga oss i vårt ny möblerade sovrum, om jag minns rätt så sov jag mycket bättre när sängen stod åt detta hållet. ;)

För 1 år sedan ett exakt hade jag en väldigt tuff period med magsår och infektion på tolvfingertarmen. Detta innebar en massa jobbiga mediciner med fruktansvärda biverkningar. Jag är glad att detta är över men kan ändå bli väldigt orolig då min mage krånglar. Just som den gör nu. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback