Jag vann!

Bestämde mig redan för igår kväll när jag gick och la mig att jag skulle vara uppe tidigt idag. Sagt och gjort för här sitter jag nu, hur trött som helst med en kopp kaffe. Jag ska allt vinna över kroppen, det är jag som bestämmer och inte den!

Ska alldels strax hoppa in i en dusch, det behövs verkligen då håret är bra otäckt nu. Jag har detoxat det sedan i tisdags, varför? Jo för att att det blev fötigt redan på kvällen när jag hade duschat! Jag fick duscha och tvätta håret varje dag så nu jäklar ska det antagligen vara bra med det.

Ikväll ska vi äta kina mat tillsammans med M och N. Mumsigt. Jag vet inte hur bra det är för dieten? Kyckling är bra och friterat är väl fett? :P
Har lovat J att han ska få åka till MediaMarkt innan då han skulle kolla på några kablar.

Ikväll blir det sängen tidigt (men självklart inte innan BB), imorgon blir det Ullared tillsammans med svärmor och svägerska. Riktigt roligt ska det bli även om jag ska försöka att inte köpa massa skit. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback