Ingen ork

Städ städ och åter städ, det känns faktiskt inte som att man gör annat i det här jäkla hemmet. Så himla trött på det nu, ingen ork alls egentligen men jag gör det ändå eftersom jag mår illa av att se all skit. Synd att inte J kände så också, han blundar gärna för smutsen och jag önskar att även jag kunde göra så.
Köket är snart klart, listerna är torkade, fönstret likaså, köksluckorna och kyl/frys också och nu väntar jag bara på att golvet ska torka så stolarna får sin rätta plats och jag kan börja med hallen.

Idag är en dag då inget är roligt, har ni också sådana dagar?!
Bråk ligger i luften då vi diskuterade igår när vi gick och la oss, åhhhh jag orkar inte utan vill helst av allt bara krypa ner i sängen och vakna en annan dag..... En bättre dag....


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, sådanna tråkdagar finns de allt här med :/

2011-02-24 @ 16:07:26
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback