Frisören

Uppe med tuppen idag, somnade sent inatt och bara sovit till och från. Har precis tagit en varm och skön dusch, underbart. Klockan 11 ska jag till Madde och klippa mig, men har ett liiiiitet problem (vet inte hur). Det slitna ska iallafall bort och sen ska det tunnas ut en massa, bara jobbigt med tjockt hår. Ikväll ska jag även tvinga J att färga mitt hår eftersom han har vägrat nu det sista, han tycker det är på tok för långt och för tjockt och blir bara jobbigt. ;P

( Något annat värt att veta kanske är att jag har bestämt mig för att sluta röka nu, jag har satt onsdag som sista rök dagen och nu jäklar är jag taggad. Det är bara dyrt och förstör mitt liv )


Kommentarer
Postat av: william

hoppas att du kommer på en snygg frisyr:D

2011-02-07 @ 09:01:02
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback