Fortsätter

Jag fortsätter med min städning även idag, kändes som det bara blev slarv det sista igår. Började på tok för sent igår då jag även tvättade och sen skulle maten vara klar tills 16:00. Jag gjorde mitt livs första korvstrogonoff, varför jag inte gjort det tidigare är för att jag verkligen ogillar både lukten och smaken av det. Men nu fick J det eftersom vi inte äter samma mat, veckorna för mig en diet. Räknas fredag till veckan eller helg? Jag ska iallafall äta tacopaj då, lovade J det när vi handlade.

Igår var vi även iväg till Rusta och köpte en ny Rya matta (ännu en som inte går att tvätta). Jag var snäll och bad J välja färg och höll tummarna för att det inte skulle bli någon svart utan den plommon färgade jag kikat på tidigare. Och tydligen så är vi väldigt lika när det gäller färg, självklart blev det den plommon färgade. ;)

Jag köpte även sopsäckar igår (rosa), så idag ska jag passa på att röja lite på våran balkong. Det mesta har varit gömt under snön så passar på innan det kommer ännu mer snö. (eller ska det göra det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback