Elin´s

Har nu varit iväg till Elin´s espland tillsammans med M och N. Gjorde en upptäckt imorse att mitt smink var slut, det bådar inget gott alls och jag ogillar att köpa det då det är dyrt och trist. Men som tur är så får man ut något gott av det eftersom smink gör en till en snyggare människa. ;P
Även ett nytt nagellack till min samlig, denna gången rött. Jag älskar röda naglar, snyggt som bara den och man ser mycket mer vårdad ut med lack på. Tänk vad en liten pensel och en liten glasflaska kan göra. Hihi.
Gjorde även en kap och köpte ett par skor, rea pris 199 kr men sen var jag medlem också och då var det 50%. Mina nya stövlar blev nästan gratis, gratis är alltid bäst. ;)
Var även inne på djurmagazinet och köpte lite saker till T, bajspåsar (istället för blöjor) och ett nytt halsband då hans gamla har gett sig efter ca 2 år. Hållt bra ändå om man kikar på hur mycket han drar. Träning T, träning. Muskelknutte till hund som man har så borde det vara jag som tränar istället, starka armar tänker säkert T och inget gnäll på morsan. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback