Allmänt

Igår kom äntligen mina LCHF böcker, äntligen en massa smariga recept och det passar alldels utmärkt eftersom lönen kommer på fredag. :) Ytterligare -1 kg visar vågen och jag är med än nöjd över att jag startade med denna dieten.
Igår povade jag på att göra egen vaniljsås och kan bara säga släng er i väggen ni på påse. Även en god kladdkaka utan socker och mjöl, ni undrar kanske hur nu. Men inga svårigheter med fiberhusk, ägg och kakao. Mums.

För er alla Big Brother hatare tycker jag fortfarande att det är bra, vet inte vad det är med dokusåpor men jag tycker det är skit skoj och speciellt människor som är blåsta och säger emot sig själva hela tiden. Hade jag bara haft mig själv att tänka på att jag lätt sökt till nästa år, men jag tycker att BB är något för singlar. ;)

Annars har det inte hänt så mycket, brukar vara så på vardagar.
Jag funderar fortfarande på att börja plugga och har NÄSTAN bestämt mig. Har stora planer inför framtiden nu, jag vill byta bil (min dröm har alltid varit en V70 med tonade rutor) fråga inte varför för det vet jag inte själv. Nu när J förhoppningsvis snart har körkort igen kanske vi kan byta bil. Jag vill även flytta och tittar runt varje dag, J verkar inte dock lika sugen längre men inte heller det ska nog bli en svår match.

Nu ska jag fortsätta kika runt på campingar. Det blir BÄST kusten över midsommar, bara stuga som fattas.. Jag är en människa som helst undviker tält, på tok för orolig över yxmördare och sånt. Haha.


Kommentarer
Postat av: mickis

kusten, here we come ! Lär bli min bästa midsommar någonsin iaf ;D

2011-02-23 @ 16:10:06
URL: http://mollymupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback