Trött på´t

Städning pågår för fullt, usch jag är såååå jäkla trött på detta!!!!!
Ser inget som helst nöje med att städa längre, detta beror på att det blir skitigt lika fort igen och hund hår i alla hörn.. Att dammsuga varje dag är inget roligt längre och torka golven varannan är inte heller skoj..
Jag önskar att jag kunde blunda för allt hund hår men det är omöjligt. Samtidigt gillar jag att ha det snyggt och rent runt omkring mig, är det skitigt och smutsigt mår jag dåligt.
Jag undeviker smutsiga ställen, folk som inte är städar och har det rent hemma är otäcka!!

Tvättmaskinerna går för fullt i källaren, jag vill helst av allt ha en tvättmaskin här i lägenhten men VART??

Längtar så jäkla mycket till mina skatte pengar kommer, då ska vi göra om i vardagsrummet. :)
Jag vill ha lite gammal dags samtidigt som det ska vara modernt. Har tänkt mig medaljong tapet och vita möbler. Funderar på att måla om de möbler vi har för jag gillar dem och känns onödigt att köpa helt nya då. Återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback