Tröttare än tröttast

Så himla trött idag. Stackars mig som sov för jäkla dåligt inatt och som började jobba klockan 8 imorse. Dock fick jag gå upp tidigare än så och ögonen ville bara stängas igen och kroppen drog sig till sängen men jag vann över den och åkte för att jobba.
Kan tyvärr inte säga att det varit en dirket givande dag på jobbet då jag suttit i en och samma stol från 8 till 17, tur att böcker finns säger jag bara. Personen som jag är assistent åt ligger nämligen på sjukhus och där finns inte direkt mycket att göra då han enbart ligger i sin säng. Stackarn. Kommer inte vara så givande dag imorgon heller eftersom han blir kvar på sjukhuset men som sagt: jag har en bra bok jag kan läsa och det förgyller min dag.

Annars har det inte hänt så mycket. Johan har vairt hemma i veckan och varit sjuk, ovanligt för att vara honom. Så nu väntar jag bara på min tur, kände mig krasslig inatt men än har inget hänt och förhoppningsvis gör det inte de heller.

Veckan som kommer består av jobb, pengar pengar. Kan behövas jag som snart ska till Ullared. :)
På onsdag ska jag till Madde och fixa iordning mitt hår, underbart och på tiden. Ska slänga i några bruna slingor då jag inte kan vänja mig vid det blonda riktigt. Hoppas på att det hjälpa.

Nu har min älskling gjort mat så dags att äta. <3
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback