Stressad

Känner mig hur stressad som helst men har egentligen inte andledning. Är iordning gjord och klar, maten står i ugnen och allt är packad inför jobbet. Börjar jobba klockan 17 och går av 08 imorgon. Att jag känner mig så jäkla stressad är nog för att jag sov tills 13 idag men som sagt, det behövs när man jobbar natt.

Har haft fruktansvärt ont i magen, somnade med det igår och vaknade med det också. Det verkar aldrig vilja ge med sig den här skiten. Blir så ledsen över att jag aldrig kan få må bra, att jämt och ständigt behöva gå och ha ont. Har gått så här i snart 1 år nu och som det verkar kommer jag få gå längre också.

Fick brev idag på posten. Inbjudan till min kusin Emil och hans Marie bröllop i Oktober. Ska bli riktigt roligt att gå på mitt livs första bröllop. Okej det är inte första för jag var på mamma och pappa´s när jag var liten men det är inget jag kommer ihåg för jag tror knappt jag var 1 år då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback