Skåne och jobb

Varit i Skåne i helgen och jisses så fint Mimmi och Henrik hade fått det i huset och långt hade det kommit också. Jag måste skärpa mig och åka dit oftare, 3 månader är på tok för lång tid. Jag ska verkligen tillbaka när jag fått pengar. I söndags var vi på det nya Ikea, större än Jönköping och ni kan ju gissa om jag trivdes som fisken i vattnet. Synd bara att det var så himla mycket folk men vad hade man kunnat räkna med, det öppnade ju förra onsdagen. Blir bättre sen när jag och Mimmi kan sticka dit på en vanlig vardag kväll.

Idag har jag jobbat. 8 - 17. Tiden gick sjukt fort för att vara på jobbet, kan kankse bero på att vi hade personalmöte i nästan 3 timmar om inte mer. Skönt att komma igång och få lite mer info om det nya assistans bolagret vi har bytt till. Nu ska man nog förhoppningsvis ha koll på allt men fortfarande mycket att lära.

Johan har gått över till grannen för att titta på film och jag sitter mest bara still och borde sova. Jätte trött plus att jag behöver denna nattens sömna för att orka. Imorgon är det personalmöte på det andra jobbet, där jag står som inringare. De skulle börja 11.30 och efter det behöver jag nog få några timmarns sömn eftersom jag går på klockan 17 och slutar vid 17 på onsdag igen. Älskar 24 timmars pass, kan inte bli mer underbart. Iallafall kommer det kännas så när pengarna kommer. :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback