Jobbet

Lite sådär lagom halv trött har jag äntligen satt mig vid datorn och kunnat koppla samtidigt som jag ska skriva ett inlägg.
Jobbat hela veckan och tro det eller ej men det har varit underbart, jag har jobbat dag passen som är mellan 08 och 17. Under den tiden är vi alltid två som jobbar vilket gör väldigt mycket till skillnad från kvällen/natten då vi är själva. Hur som helt Elisabeth och Nina är gryma och det gör min dag på jobbet, underbara personer som har kommit en så nära inpå i livet på bara en månda. Jag rent ut sagt älskar er tjejer!!! ;)
Vi har så jäkla kul tillsammans och Elisbeth lyckades få mig till tårar 2 ggr idag (nej jag var inte ledsen, bara jäkligt glad och lycklig), samma häromdagen då Nina fick mig till tårar 3 ggr. Och om ni hört det tidagare så förlänger ett gott skratt livet och fortsätter det såhär kommer jag leva sjukt länge. Haha.

Imorgon jobbar jag igen, dock inte med några av mina sköningar men det ska nog gå fint ändå. Elisabeth träffar jag en stund när vi byter och Nina får jag tillbringa min lördag med.

FY FAN VAD JAG MÅR BRA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback