Inte orkat

Förlåt för dålig upptatering men varken haft tid eller lust till att skriva. Men jag lovar att jag ska skärpa mig, vet inte varför men har kännt mig helt nere den senaste veckan. Inget har varit roligt, tror detta beror på hösten.

Jag jobbade iallafall hela förra veckan och det gick alldels utmärkt. Nu är jag ledig fram tills lördag och ni kan ju gissa om jag känner mig rastlös redan?! Hur ska detta gå?
Har precis kollat klart på min femte säsong av Desperate housewives också, det suger eftersom den sjätte inte släpps förens nästa måndag. Tur man kan ladda ner men det blir inte samma sak som med boxarna, jag tänker hur som helst ändå ladda ner detta nu och sedan köpa boxen. Jag kan ju inte bara strunta i den när jag har alla andra. :) Någon som vet när sjunde börjar i Sverige igen?! Hoppas på snart!!

Jag ska baka snart men först ska vi upp till affären för att köpa margarin.
Vad vi firar? Inget! (men vi kan väl säga min namnsdag då eftersom det är idag)
Glöm inte att säga grattis, jag lovar att svara tack ;) Haha

Tvättstugan ropar. Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback