Finns det inget bättre?

Allt prat om detta valet? Ärligt finns det verkligen inget bättre att prata om? Lägg ner och bara inse att det har blivit som det blivit och att svenska folket har gjort sitt val! Jag är inte helt nöjd med alliansen då jag röstade på det röd gröna men bit ihop för fan och sluta älta. SD kom in i riksdagen och mer kan vi inte göra åt saken!

Mamma kom hit efter jobbet förut, drack kaffe och fikade. Alltid trevligt med sällskap. Innan hon gick följde hon med mig till tvättstugan (jag kan tvätta själv men kul med sällskap). Nu är jag igång med städningen idag igen, pust och stön. Ska strax börja steka pannkakor som tar en hel jävla evighet att göra men det är gott iallafall. :)

Börjar jobba vid 17 idag. Hade hoppats på att få sluta vid 24 men inte då. Han åkte hem från sjukhuset idag så med andra ord jobbar jag hela natten och går av 08 imorgon. Smällar man får ta och tänka på pengarna.

Imorgon ska jag till Madde och få håret fixat. Underbart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback